Stugan med Andrea

Jag och Andrea har varit på stugan, det var hur mysigt som helst.

Vi solade.
Vi löste korsord.
Vi simmade.
Vi lagade vursting middagen (lövbiff i het sås och chokladmoussetårta).
Vi vattnade blommor, trädgårdsland, döda träd, vattenkärr... osv.
Vi pratade om allt.
Vi badade bastu nästan mitt i natten.
Vi doppade tårna i vattnet.
Vi åt glass med frusna jordgubbar.
Vi sov.
Vi vaknade.
Vi åt frukost.
Vi solade.
Vi spelade Canasta.
Vi åt middag.
Vi packade.
Vi for hem.
Vi körde moppe till Sparhallen.
Vi handlade godis, chips, läsk, tandkräm, tandborste, shampoo, balsam, after sun (till lemböte) och två chokladplattor (för att vi var godissugna).
Vi körde hem.
Vi åt choklad och kollade på sex and the city hos mig.
Andrea for hem.
Andrea kom tillbaka.
Andrea for hem.
Jag mådde illa.
Jag redigerade bilder.
Jag publicerade bilder.
Jag uppdaterar min blogg.

Jag har så mycket känslor just nu. ÅÅÅÅÅÅÅÅH, irriterande.

Imorgon ska vi och handla midsommar-mat klockan 14.15 (Lolli, Fia, Andrea, Nettan och jag).
Inatt släpper spärren (mera efterlängtat än någonsin).
Imorgon far Lolli och Nettan till Sottunga.
På fredag far Andrea, Fia, jag och kanske Erri till Sottunga.
Midsommar.
Lördagkväll är vi hemma igen.
Söndagkväll börjar vårat jobb på lemböte.
Jag måste ringa Gia imorgon.
Därför ska jag nog sova snart.

Och när jag nyss hade glömt,
då dök du upp igen,
som en ande från det förflutna,
och du bad om mera, mera, mera.
Jag gav dig allt jag hade,
jag gav dig mera än vad jag hade,
sedan tog jag slut,
jag föll ihop,
jag gick sönder
och du räddade inte mig igen...
Julia

Kommentarer
Postat av: ak

det man inte där av gör en enbart starkare , you will survive!

2006-06-22 @ 10:42:25
Postat av: ak

dör* XD

2006-06-22 @ 10:43:04

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback