Vem av alla, uh, sanningen.

VEM AV ALLA TJEJER
är snällast? - Ella.
har bäst musiksmak? - Lolli är väl den som har mest musiksmak.
bor närmast dig? - Lolli.
litar du mest på? - Mimi, fast det har blivit väldigt lite Mimi på senaste tiden.
har snyggast stjärt? - Inte som att jag brukar spana in det men, Erri.
är du kär i? - Kär är jag inte i någon tjej.
kramade du senast? - Mamma.
hånglade du med senast? - Eeh, puss var i alla fall Andrea...
pratade du senast med i telefonen? - Andrea.
sov du över hos senast? - Lolli.
brukar du slåss med? - Ida, inte för jag brukar slåss.
delar du mest minnen med? - Lolli?
prata du senast med? - Tanten på banken, men annars var det väl Fia igår efter matchen.
träffar du mest? - Fia för tillfället. Annars brukar det väl vara Lolli eller Andrea...
sov hos dig senast? - Lolli.
var du senast tillsammans med? - Jag har aldrig varit tillsammans med någon tjej.
besökte dig senast? - Fia.
tog du senast kort på? - Ingen aning, var nog på någon fest. Så antagligen på flera tjejer.
är bäst? - Mamma!
bestämde du senast träff med? - Ida.
saknar du? - Mimi, Ella, Lolli.

VEM AV ALLA KILLAR
är snällast? - Wille.
har bäst musiksmak? - Janke.
bor närmast dig? - Toffe, om han räknas? Hampus kommer snart bo riktigt nära.
litar du mest på? - Jocke.
har snyggast röv? - Eddy.
är du kär i? - Jag är inte kär.
hånglade du med senast? - Wille.
vem ringde dig senast? - Mika.
sov du över hos senast? - Tomas.
brukar du slåss med? - Affe är väl den jag någongång slagits med, på skoj, på Lemböte, om hans mobil.
delar du mest minnen med? - Oj... Ingen aning, jag delar så olika minnen med alla.
prata du senast med? - Gubben som skulle mäta el och vatten... Annars var det väl Wille jag senast pratade med.
träffar du mest? - svårt.. Jag vet faktiskt inte.
sov hos dig senast? - Har någon kille sovit här? Kasper gjorde ju det, men det är lääänge sedan.
var du senast tillsammans med? - Wille, men det räknas kanske inte. I så fall är det Eddy.
besökte dig senast? - Wille.
tog du senast kort på? - Lika svårt som med tjejerna, var nog också på någon fest. Säkert hos Tomas.
är bäst? - Alla har olika delar som är speciellt bra med dem... ;)
bestämde du senast träff med? - Wille.
saknar du? - Wille, Jocke, Hampus och Beckman.

Lite roligt va? xD Jag hittade dem i
Annas blogg (Anna som jag förövrigt inte känner, men jag 'känner' folk som känner henne, kanske? Uhm. Förvirrat. Men hur som helst så brukar jag läsa hennes blogg och nu hade hon dom här med.) Tack och adjö.

Julia

Kommentarer
Postat av: ak

i will call you, i promise, sen springer vi musli!

2006-06-02 @ 14:01:00
Postat av: idaskida

hej vi brukar ofta slåss:D


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback