Citronsmakande halstablett

Nu börjar jag bli mera förkyld,
fan.

Nu på senaste tiden har jag bara fått komplimanger av folk,
och Ida säger bara bra saker om  mig,
snart blir jag väl högfärdig eller något.
Men tacktacktack för allt bra :p
haha.

Imorse vaknade jag sent, eller Jenny väckte mig,
annars skulle jag väl sovit ännu.
Hon väckte mig 10 i 7 och bussen går 20 över 7,
jag hade alltså en halvtimme på mig,
och 1km att gå till bussen.
Jag väckte mamma så hon fick skjutsa mig till bussen,
då hann jag klä på mig och sminka mig,
det viktigaste med andra ord ;)
Jag skulle aldrig klara av som Janke,
att vakna 7 min före man börjar sitt jobb och ändå komma i tid.
Det övergår mitt förstånd hur han lyckades.

Snart ska vi väl ha lektion,
men det är endast jag och Sicko här,
hm.
Det blir ju lite halvlamt om vi bara ska vara två?
För Ida har nog trött-efter-sverige-och-vill-inte-ha-monique-sjukan,
och Kattis vet jag inte alls var är,
kan ju hända att hon också är drabbad av den sjukan.
Parisa är inte här på fredagar.
Så ja, det visar sig.

Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

PRECIS den sjukan har jag drabbats av;)

2006-03-31 @ 12:49:22
Postat av: FREDDE

hähäh nejmne det e ingen konst;) bara man heter fredrik så går det mesta;)

2006-03-31 @ 20:06:09

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback