Den himmel jag aldrig nått

Jag är fortfarande sjuk, usch.
Inatt vaknade jag vid halv 4 och var klarvaken,
jag hade kallt och varmt om vartannat och det var jätte jobbigt.

Jag har, som vanligt, kollat lite på Sthlm Live,
jag har bara två avsnitt kvar nu som jag inte har sett.
Sedan ska jag börja kolla igenom Prison Break -säsong 1.

Nu håller jag på och byter musik på min mp3,
äntligen.
Och nyss brände jag en skiva så jag kan ta med Sthlm Live till skolan,
Idas order, och då är det bäst att lyda. Haha!

När är Eurovision Song Contest?
Det är nog så att jag vill kolla på det :O haha.

Jag missar direktionsmötet ikväll,
51? som jag inte får med andra ord...
Nåja, jag överlever väl :S

Kim Björke ska få tillbaka sin moppehjälm,
så jag måste köpa en ny. Jahaja,
kan väl vara trevligt det med.

Vad händer annars i mitt liv?
Inte mycket.

Jag känner mig ensam, kall och uttråkad nu.
Inget alls att göra.
Och lite hungrig är jag nog allt.

We don't need love, Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback