Hunger

Jag är hungrig,
det är jag hela tiden nuförtiden.
Usch, så ska det inte vara.
Haha, nej men seriöst.
Jag äter ständigt,
och när jag inte äter så sitter jag och funderar när det nästa gång blir mat.
HAHA, matmonster.
Så ska det inte vara nej.

Nu har vi gjort speakarna och texterna till mediafilmen,
det enda som fattas nu är musiken,
och den ska vi nog få till imorgon!
JAAA :D
äntligen.

Ikväll ska jag på teater med mamma,
jag ska på en kristen teater :O
dels för att samla lite poäng hos Gia så jag får jobb i sommar,
dels för att mamma ska få sällskap
och dels för att jag tror den är bra.

In you'r eyes I see the sunshine, Julia

Kommentarer
Postat av: ida

Men vi är två Julia, de enda höjdpunkterna ute på internatet är när man får mat..

2006-03-30 @ 22:59:45

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback