Idaskida hjärta photoshop

Ida är duktig,
hon har gjort fodralet till våra filmer
(skapande, idrott och media).
Det är riktigt snyggt,
och som Cicko sade "det ser proffsigt ut".
Duktig flicka ^^

Nu pratar vi om solförmörkelse,
det är det idag,
eller lite grann. Solen skulle täckas till 1/3 av månen.
Det är häftigt att sådant kan hända.

Nu ska jag fortsätta med mitt projekt att få en hemsida till hundarna.
Jag hoppas jag blir klar med det före året är slut.
Det är faktiskt jätte lite tid kvar och det stressar mig.

Jag måste förresten göra ansökningarna till nästa år.
Bläbläblä.
Vet någon, ska man skicka med sitt betyg eller hur gör man?
Det var ju studiehandledaren som gjorde det åt en förut.
Nu vet jag inte.
Måste kolla på det när jag kommer hem.
Så det så!

Jag vill flytta till Sverige,
så lagom att komma på det nu.
Usch för mig själv och för att jag är så dålig på att planera och tänka framåt.

Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback