Jordgubbste

är inte alls lika gott som hallonte.
Jag dricker jordgubb-smakande te och äter mandarin-smakande mandarin.
Jag gör allt för att inte bli sjukare,
men jag har nu feber.
Men jag måste till skolan imorgon iaf.

Ikväll har jag sett på Sthlm live, läst lite i Grabben i graven bredvid och suttit på msn.
Självklart satt jag inte på msn, utan jag satt på stolen framför datorn, och datorn hade hjälpt mig att koppla upp mig mot msn. Alltså jag lade ju inte ett koppel mellan mig och msn.

Jag får många kommentarer om min blogg,
att den är lång, djup och bra.
Jag antar att det är bra.
Jag är nyfiken nu på vilka som har läst min blogg,
jag vet ju redan dom som sagt något om den till mig.
Men det är flera som har läst den, det vet jag.

Det står i VeckoRevyn att om man vill skriva en modeblogg så ska man alltid berätta vad man har på sig,
men om man, som jag nu, har på sig bara äckliga hemma kläder, hur mode-aktigt låter det då?
"Yllesockor som farmor har stickat, gråa mjukisbyxor som är från H&M postorder, svarta siden kalsonger med spelkort på från typ Lindex, svarta trosor med fiskar på från Topshop, vit t-shirt med en kanin på från Zara och en svart kofta från H&M"
Uh, jag bara andades modeluft när jag skrev det där. Hur highfashion var inte det där då? :O
Nej fy, då kan jag inte vara en modebloggare iaf.

Allt klär en skönhet, så jag är snygg även i det här ;).
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback