Alla drömmer om fåglar

Nu har jag varit på fotbollsmatchen, IFK - FC HAKA.
IFK vann med 2-1 genom Tommy Wirtanen och Peter Blomberg.
Bra spelat!

Men det var kallt på matchen, riktigt kallt... trots att vi satt med en filt på benen. Jag var där med Fia och Lolli, men till andra halvlek kom Andrea, Erri och Tove dit. Vi satt inte med dom, för det fanns inte plats kvar vid oss.

Jag träffade en hel drös med folk jag kände, men jag orkar inte räkna upp dom.

Ja, för att snabbt dra vad den där alkoholisten snackade om igår, så var det om : vem Linus skulle ligga med under kvällen, att Linus var Tommy Wirtanen, att Zlatan är bättre än Tommy, att pepsodent är jävligt bra, att Lolli var jävligt snygg, att Rökka-Börje var gammal men vacker... och så vidare.

Nu sitter jag här, har kallt och aningen tråkigt. Ska snart föra undan madrassen som Lolli sov på inatt. Ner till den kalla mörka källaren.. MM...Mysigt!

Jag hatar bananflugor! och på tisdag är det vernissage i skolan.

Vi måste börja leva,
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback