Busunge

Nu hade jag tänkt klä på mig, för att inte frysa på fotbollsmatchen.
Jag tänkte "jag tar på mig en tröja som inte är urringad, så jag slipper frysa",
sedan insåg jag att jag bara har urringade tröjor, och polotröjor...

Det är förjävligt! (:

Igår var jag och kollade på fotboll med Louise och Sofia, det var ute på Bomans ängar och Dunders lag spelade på ena planen, och Willes lag på andra planen. Dom allihopa var duktiga. Linus gjorde mål, bicycleta (ursäkta mig om jag stavar fel) och Wille lyckades göra det där målet han hade lovat mig! ;)

Efter det var det direkt hem och äta middag, och sedan kom Louise hit. Hon skulle sova här så. Vi gick ner mot stan, och mötte massa turister.
"ursäkta, var liger centrum?"
vi står utanför TipsEttan
"eeh... här?!"
det kändes aningen dumt.

Sedan;
"har ni...lighter...eller eld....att röka!"
"eh, va? jo, ja, här, varsågod"

Sedan träffade vi Rune:
"mina damer! Har ni tvättat håret idag?"
"ööh, jo?"
"ni ser lite ovårdade ut!"
Haha, så tydligen såg vi ovårdade ut.

Sedan utanför Pubettan;
"hejsaaaan...kom och sätt er här!"
"eh, nää..."
"du ska inte tala sådär till damerna!"

Sedan hyrde jag och Lolli film, och gick hem till Fia. Lolli och jag köpte även chips, och när vi kommer till Fia hade hon dukat upp chips och sådant redan. Haha. Vi såg på Creep, och som Fia sa "den var creepy".

När filmen var klar gick vi ner mot stan, och träffade på en Dunderkille, Linus :D haha.
Efter en liten stund kom en alkholist, och jag hinner inte skriva vad han sa nu. Men kan ta det ikväll.
Han var kul i alla fall.

Sedan sov Lolli här, eller jag sov och hon satt vid datorn. Ungefär.

Idag har vi uppvaktat mamma, och så har vi ätit middag på Indigo, smaskens!
Och sedan tårta med mormor och morfar.

Nu ska jag på IFK matchen, med Fia och Lolli, mysigt.

hejhoppgummisnopp,
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback