En tuff brud, i lyxförpackning

Idag har jag alltså solat (dvs brännt mig ännu mera, jag måste komma ihåg att smörja in mig imorgon!), varit och klippt mig (det blev bra, jag är nöjd) och varit på hundkurs-teori (det var bra, tror nog att själva hundkursen blir toppen).

Jag har ätit glass också, icke att förglömma.
Det är lite knäppt, jag kan få ångest för att jag äter två smörgåsar reisu mies, men en glass kan jag bra äta utan ångest. Fel? -ja.

Därför håller jag mig helst till min vän fruktskålen, den ger mig mat, men inte ångest. Toppen.

Jag är trött som fan, och ska snart sova. Måste bara smörja in min kropp med bodylotion först.

Jag hatar pollen, mina ögon blir svullna och rinner, och hela ansiktet blir rundare (eller så har jag plötsligt blivit väldigt ansikts-fet). Jag vill inte! Och så går jag runt med huvudvärk hela tiden, även fast jag tar pollen medicin, och näspuffar. Varje dag.

Vissa personer är som klistermärken med mycket klister, du vet sådana där som man försöker skrapa bort, men det blir alltid lite grann (vitt) kvar. Jag är utsatt för en sådan just nu, jobbigt.
Och jag tycker att jag är rak på sak, men jag lovar dig, jag har (äntligen) mött någon som är värre. Voi ho ho.

Kom sommar, kom,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

haha, lycka till med ditt klistermärke duu:D


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback