Fredag, eller kanske måndag?

Enligt Erri och Andrea är det nog måndag, jag hävdar att det är fredag.

Idag har jag varit och hjälpt Erri, Andrea och Henni med början till deras gymnastik-film.
Vi kom inte så långt, men det tar verkligen tid att klippa.
Vi ska fortsätta på måndag och tisdag nästa vecka.

Efter det var jag med Andrea till banken och hon tog ut pengar, sedan gick vi och lämnade in mitt busskort till ålandstrafiken, och sedan tog jag ut lite pengar.

Nu ska jag just ut med hundarna, sedan kommer mormor och morfar hit på middag. Efter det ska jag moppa med Ak och sedan får man se?

Imorgon ska jag i alla fall sova hos Lolli.

Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

vad klipper ni i för program? avid?:P

Postat av: idaskida

men hela du är en bugg!:D fyra bugg och en cocacola:P

2006-05-26 @ 20:29:54
URL: http://home.aland.net/idaskida

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback