Gultärfult, jag älskar gult.

Jag är inte trött ännu, så nu när jag har tvättat bort sminket (fortfarande sminket som jag inte haft på mig idag) och bytt om till pyjamasbyxor beslöt jag mig för att fixa mina naglar. Jag brukar alltid måla naglarna och samtidigt som jag läser någon vecko tidning, men nu har jag läst den senaste VeckoRevyn (den senaste vi åländska prenumeranter har fått, ett nytt nummer har kommit ut i Sverige), och även det senaste nummret av Solo. Jag väntar bara på att få låna Mimis juni-nummer av Cosmo... Men hur som helst, eftersom jag inte har någon veckotidning (veckotidning? de flesta av dem kommer ut varannan vecka/en gång i månaden) så tänkte jag att jag kan kolla på någon film/serie på datorn samtidigt som jag målar naglarna. Nästa problem dök genast upp, inte kan jag väl sitta på min lilla snurrstol med benen i kors och nagellacket i famnen? -nej, klart jag inte kan, inte utan att ramla i alla fall (ramla från datastolen är jag förövrigt bra på). Därför gick jag och hämtade en av våra gula fotöljer (du minns de där gula fotöljerna som fanns på gamla Klipp Upp? dem har vi fått ärva nu när klipp upp har flyttat). Nu sitter jag som en prinsessa och ska precis just hämta nagelprodukterna och sedan besluta mig för vilken färg på nagellack, och vilken film/serie jag ska kolla på.

Undrar förresten om jag får behålla den här stolen i mitt rum? Ingen annan använder den ju...

Förresten är det lite läskigt att tre män har hamnat på förhör för koppling till PirateBay...

Take your time, think a lot, think of everything you've got,
for you will still be here tomorrow, but your dreams may not...
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

ja ojj ojj, vilka funderingar.

Postat av: idaskida

ja ojj ojj, vilka funderingar.

2006-06-01 @ 16:15:25
URL: http://home.aland.net/idaskida

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback