Jag älskar solen

Jag älskar solen, ingen tvekan om saken.

Idag har jag varit i skolan, inget märkvärdigt hände. Jag och Kattis intervjuade Andy Horner (fotoläraren) på engelska, vi bandade under intervjun och sedan skrev vi ner det han hade sagt. Efter det måste Kattis gå och spela teater för sista gången, så jag fick ensam lägga in det i pagemaker och lägga in bilder. Inga problem, det fixar ju en mästare som jag xD. Haha, men det är faktiskt inte så svårt.

Under tiden redigerade Anna och Sicko Ålandstidningen-filmen, medans Ida var hemma och sov antagligen. Var Parisa befann sig är ännu oklart för mig.

Efter det så var det meningen att vi skulle ha Monique, men tänk vilken tur att hon fortfarande är sjuk, så vi hade Christian och Lina fortsättningsvis. Det var helt okej idag, eller så var det bara för att jag var på så bra humör? Vi gjorde inte så mycket vettigt mera med dom, och sedan hade vi Hasse efter lunchen och då fortsatte vi med våran film/bildspel om rymden, det var också roligt tyckte jag. Jag är på ett utomordentligt bra humör idag.

När jag kom hem från skolan så bytte jag direkt om till shorts och linne, och här måste jag vara så töntig att jag säger precis samma sak som Andrea sa i sin blogg här för någon dag sedan. Jag hittade nämligen ett par shorts från förra året, och när jag vek upp dem lite slarvigt så blev det värsta modeshortsen. Enda skillnaden är att mina är blåa istället för hennes beiga. (Och så är det nog olika modeller om jag minns rätt...)

Ikväll ska jag och Lolli på Alexander, Jennies och fleras 18 årsfest, det blir säkert roligt! Och sedan ska jag sova hos Lolli. Kulkul, för vi ska få vara ute mycket längre än vanligt xD.

Imorgon hade jag tänkt vara med Andrea, men ack nej, hon ska på SM i gymnastik. Tråkigt för mig, kul för henne.  Jag får väl sola på dagen och på kvällen vet jag ännu inte. Ann pratade om att möjligen ha lite fest hos sig, men det är oklart. Affe pratade väl om utefest, men det är oklart. Mimi pratade om skräckkväll, men även det är oklart. Men det gör inget, jag vet att jag inte kommer gå sysslolös i alla fall.

Advokat låter faktiskt lockande... (hänvisning till förra inlägget)

Nu ska jag snart massa mig i duschen, och sedan börja fixa mig. Annars blir jag väl aldrig färdig tills ikväll! Temat är Men in Black, så vad förväntas vi tjejer ha på oss? För mig blir det antingen kjol, shorts eller jeans i svart/mörk färg. Och upptill måste det ju bli något svart, på den fronten är det lite kris, jag äger ungefär 2 svarta plagg. Och jag har inte några svarta skor, det löser sig. Hoppas jag.

Okej, jag äger väl ca 10 svarta plagg, men endast 2-3st som jag kan ha ikväll. Allt annat är ju vinterkläder! Inte går man ju med en svart polotröja på en fest den 5 maj.

No, so long sucker,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

det låter som om jag missade en helt trevlig dag idag? och pizzan:S


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback