Jag vill också lägga mig i debatten

http://expressen.se/index.jsp?a=596716
Det är en debatt om partypinglor, eller kvinnoideal egentligen.
Jag håller helt med Natalia, varför ska vi kvinnor anses som äckliga och dåliga för att vi uppskattar en god kvälls festande?

http://www.expressen.se/index.jsp?a=594663
Problemet är att jag håller med Ebba också (vad har hänt, jag som inte gillar Ebba von Sydow håller helt plötsligt med om hennes åsikter). Ebba ratar ju inte fester, hon uppmuntrar bara till sunt festande. Och av mina egna erfarenheter, så har Ebba rätt. Varannan vatten kan inte skada.

Ikväll kommer mamma hem från Tyskland, och imorgonbitti far hon till Finland. Det är lite jobbigt när han flänger fram och tillbaka sådär, och man aldrig vet vem som har ansvaret över oss barn.

Lolli kommer hit en stund ikväll, trevligt.
Fia kanske inte far till Sverige imorgon, hon kanske lånar en klänning av mig och så kommer hon med mig och shoppar nästa vecka. Det skulle jag gilla.
Lolli får i alla fall med sig Mimi till Sverige.
Vad är det med mina vänner?
Dom har blivit dåliga shoppare, köper så lite varje gång.
Fy på er.

Julia

Kommentarer
Postat av: fia

Haha, denna gången var jag riiktigt dålig! Köpte hörhängen från Gina. No more! DET ÄR SKANDAL, JAG VET! Men.. på måndag ;)

2006-05-30 @ 22:37:27

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback