Kisslisa!

Min dag har varit spännande.
Jag vaknade (blev väckt), gick ut med hundarna och mormor, tog en värktablett, lade mig på sängen och kollade på TV, åt choklad, kollade på TV, åt middag, kollade på TV, sov, kollade på TV, hundkurs (det gick förövrigt mycket bra och det var näst sista gången), kollade på TV (top model england), DATORN!

Nu ska jag snart tvätta bort sminket (vilket smink? jag har inte orkat sminka mig idag) och sedan sova (försöka).

Top Model England, avsnitt 1, var kasst. Man fick bara se en miljon dåliga hemmagjorda videoklipp med töntiga, fula, fjolliga modell-wannabes. Min tid fördrev jag genom att planera hur jag skulle bli smal, lång och göra en egen sådan video. Jag skulle lätt komma med, seriöst, jag tror det. Jag vet hur jag spelar på mitt utseende och min personlighet. Lite av en drama queen är jag också. Skulle jag satsa på att komma med, klart som fan jag skulle göra det. Blinka lite oskuldsfullt genom pannlugg... går alltid hem! HAHA

Men på tal om att bli smal, jag ska börja skriva i bloggen exakt allt jag äter. Det får nog mig själv att tänka efter lite mera vad jag stoppar i mig. Och så ska jag skriva upp om jag tränar och hur länge osv... Jag börjar imorgon, så därför ska jag nu äta upp den sista chokladen jag har hemma.

vargbjörnhumlagiraffelefantgrodahundkattkrokodilmyralejongräshoppazebra
vandrandepinne? -TIGER!

Julia

Kommentarer
Postat av: fia

kvinna, du är smal!

2006-06-01 @ 14:27:48
Postat av: fia

HAHAH, kisslisa :D

2006-06-01 @ 14:28:35

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback