Let's party, everybody stand up!

Igår var igår, det var kul, men det gick lite snett.
Läs
Idas blogg för lite mera detaljerat.

Imorse steg jag upp, kl 8 och fixade mig för hundutställningen.
Jag kan ju inte direkt säga att jag var pigg och fräsch, men det gick.

Själva utställningen ska vi inte prata om, Minus var lite envis.
Kattis pappa var domare, haha.

Efter hundutställningen duschade jag och for till Wille.
Min Wille.
Det var mycket mysigt, och han är världens snällaste (och knäppaste).
Vi var ensamma hemma hos honom,
och Hector (hunden) slängde han ut.
Haha.
Vid 7-tiden kom hans familj hem, dom hade varit i Sverige.
Jag fick träffa hans mamma för första gången,
och dom bjöd på mat, men jag måste tyvärr tacka nej,
moster Lotta kom och hämtade mig vid halv 8-8 så.
Lotta och Willes pappa Anders känner varandra sedan gymnasietiden,
så de vuxna stod och snackade länge,
och jag och Wille hade tråkigt. Haha.

När jag kom hem åt jag, första gången på ett dygn. Haha.
Sedan kom Fia hit och vi hade massor att prata om, eller jag pratade väl mest, som alltid.
Men jag har så mycket att berätta alltid :D haha.

När klockan blev 11 gick vi ut med hundarna,
och Fia gick hem.
Då mötte vi Ella, hon kom körandes på sin moppe.
Och hon såg jätte tuff ut! Tycker jag.
Det var länge sedan jag träffade Ella, det var kul att få prata lite med henne.

Nu ska jag sova, ta igen några av de timmar jag missade förra natten.

Imorgon ska Wille på klassresa till Sverige, och jag ska hjälpa Erri, Andrea och Henni med deras projekt. Klippa film, wihu. Hoppas det går fort!

Julia

Kommentarer
Postat av: ak

var det sarkastiskt det sista i inlägget? ;) men det bli nog super sen när det är klart, och ja vi kan skriva "extra tack till: Julia Lindfors" ;D tihi puss


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback