M E D I A

Kom igen MEDIA, kom igen!

Nu på förmiddagen har vi haft olika lekar/stafetter.
Jag var med Sara, Kristina och Trond.
Först skulle vi äta blodbröd (det gjorde inte jag, så det blev straff istället) och springa till en innebandyklubba, och leka norskfylla.
Fy fan vad det snurrade, jag visste inte vad jag sa, eller gjorde.
Och jag lovar att jag sprang i uppförsbacke, det såg så ut när jag snurrade runt där.
Jag kläckte ur mig att jag skulle flytta till Norge också.
Sedan hittade jag inte tillbaka till mitt lag, så Trond tog tag i mig och drog mig på rätt. Haha.
Vad dum jag kände mig då.

Som straff skulle alla som vägrat äta sjunga Lordi - Hard Rock Hallelujah, det var kul, men det gick inte bra.

Efter det skulle varje lag välja ut en person, jag blev vald som representant.
Vi fick på oss ögonbindlar och så skulle man leta med händerna i två hinkar efter 4 mynt.
Hinkarna var fyllda med matrester, ena var gröt (och innan jag skulle göra lade dom i blodbröd också), i den andra hinken var det minestronesoppa.
Jag klarade det på 1.20min, men jag hade kunna gjort det snabbare om jag direkt hade tänkt på att mynten högst antagligen låg på botten.

Efter det fick vi en tom 1,5L flaska, och en hink med vatten i. En lagmedlem skulle lägga sig på marken med flaskan på magen, och de andra skulle fylla munen med vatten, springa till flaskan, och fylla flaskan med vattnet. Vi kämpade duktigt, men vi vann tyvärr inte. Men det var riktigt roligt!

När vi var klara med det så fick alla i laget en egen tändsticka och en ring. Man skulle ha den i munnen och sedan föra ringen från tändsticka till tändsticka. Vi gjorde riktigt bra ifrån oss!

Sedan var det lunch och snart är det volleyturnering, hihi.

Julia


Kommentarer
Postat av: idaskida

blodbröd is the shit, I can tell you;)

Postat av: Catrin

jag blev lite nostalgisk när jag läste ditt inlägg. jag gick folkis förra året och vi var också tvungna att leta efter något i hinkar med matrester och det där ^^

2006-05-24 @ 15:28:39
URL: http://catriin.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback