Madagascar

"-Maurice, my arm is tired, wave it for me! Aah, faster, you naughty little monkey!"

"-Skipper, don't you think we should tell them that the boat's out of gas?
-nee, just smile and wave boys, smile and wave"

Haha, jag orkade inte kolla på hela filmen, hoppade över ca 30 min på mitten, men annars såg jag allting. Fast slutet är det som är bäst. Lätt.

Nu har jag målat mina naglar och ska snart sova. Måste ju orka upp för att fika med Ida imorgon. Kl 12 vid ålandsbanken tror jag vi bestämde? Hihi. Hoppas hon är frisk!

I like to move it, move it,
Julia

Kommentarer
Postat av: andrea

jadå, det gör jga, du ska få dem :)

2006-06-01 @ 12:33:01
Postat av: Catrin

duktiga och duktiga, det är ju det vi lär oss i alla fall (: jag själv tycker inte att jag är särskilt duktig, men det finns nog en del i min klass som är det.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback