När tar morgonen slut och dagen tar vid?

God morgon!
Jag hävdar att det fortfarande är morgon, trots att det är en timme sedan jag vaknade och mormor säger att det är mitt på dagen. Inatt sov jag från kl 01.00 - 13.00 då mormor kom in i mitt rum och väckte mig.

Jag drömde något bra inatt också, men jag minns inte vad. Tråkigt.

Trots att jag har sovit så mycket inatt så ser jag ut som ett lik, ärligt talat. Jag har gropar runt ögonen, hyn är blek och grå, läpparna är torra och bleka och jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Tokigt.

Det första jag gjorde när jag vaknade var att kolla på Anns bilder från Folkis out. Jag tänker inte länka till dem, för jag uppmuntrar ingen till att se bilderna på mig (jag skäms, jag hatar och jag får ångest).

Nu har jag huvudvärk och ska snart gå i duschen.

Som Mona-Lisa har sitt leende,
så döljer också du en hemlighet,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

jag gissar att de finns på bilddagboken.. så nu skyndar jag mig dit!:)

Postat av: Jenny

Dom var väl inte så farliga heller :P

2006-05-31 @ 14:10:13

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback