Natt eller sen kväll?

Under veckor kallar jag nästan kl 23:20 för natt, men under helger är det bara sen kväll. Märkligt.

Jag såg nyss på Scary Movie 4, och det var 1 h och 12 minuter slöseri med tid, förlåt till er som har gjort filmen, men den var en flopp! En gång skrattade jag under hela filmen, en gång blev jag rädd (för jag är fortfarande rädd för den där lilla killen från the Grudge). Det var som om dom hade haft 10 av de nyaste filmerna, och klippt ihop 20 scener från varje film, och tadaaaa, där har du Scary Movie 4!
Handling? -nej knappt märkbar
Underhållande? -nej endast några få sekunder
Bra skådespelare? -kanske det är bra skådespelare, om dom skulle försöka
Bra filmat och redigerat? -var det ens redigerat? ungfär..
Visst, se den om du vill, men jag rekommenderar inte den.

Tack och godnatt.

I'm spending my time,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

nä, nu vill jag se på scary movie 4.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback