Nu är det sommar, nu är det sol

Jag måste vara tidernas mest nyfikna person, här i skolan har vi sådana här toaletter som är två toabås inne på samma toalett (jo, tjena, jag är het på att förklara). Ja i alla fall, varje gång jag går på toa här i skolan, så skyndar jag mig alltid för att hinna se vem det är som varit på toaletten bredvid.

Nyss var vi en vända ut genom fönstret/dörren här i klassrummet, och Ida kände sig som hemma. Jag försökte stänga ute henne, men ack nej, hon var för smart. Eller Kattis kom med en så bra idé, och den använde Ida. NU ÄR KATTIS KNÄPP! :D Haha.

Och det är torsdag idag, TROSDAG! HAHA xD
Humorn är på topp, och humöret med, OCH SOLEN OCKSÅ!

"Jag har tråkigt, jag har ingen dator" Ida,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

vad det låter som om vi har haft kul idag:D

Postat av: Mims

Ha ha, jo Julia, du är tidernas mest nyfikna person ;)

2006-05-04 @ 17:48:52
URL: http://mimsis.blogg.se
Postat av: ak47

Expedit, ja :) kom inte på vad det hette :p. För att svara på skofrågan som du ställde till lolli, så var de lite i samma stil som dina blommiga med klack, fast de var inte riktigt lika runda fram på tån och så var de gröna och vita :) puss babe

2006-05-04 @ 20:48:49
URL: http://energiandrea.blogg.se
Postat av: Hampus

Haha, nyfiken, jo :D

2006-05-04 @ 21:55:52
Postat av: Hampus

Haha, nyfiken, jo :D

2006-05-04 @ 21:57:13
Postat av: Hampus

Oj, det blev visst två :S

2006-05-04 @ 21:59:05

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback