Omväxling förnöjer

Ja, verkligen.

Idag har jag varit på stan med Ida, hon köpte ett par vita Cheap Monday-jeans. Dom var skitsnygga på henne! Orättvist. Hon hade massa pengar, så hon kunde gå runt och prova en massa olika saker. Själv var jag bara med som hängare och påklädare ;) haha. Ida kan inte klä på sig själv alltså.

Jag såg ett par fina skor nere på Zko, kanske jag köper dem? Om jag har pengar alltså.

Sedan for jag hem och gjorde i ordning det sista av middagen, och efter middagen var jag väldigt nervös.
Wille skulle komma hit, hihi.

Och det gjorde han, vid halv 8 tiden. Han vågade till och med hälsa på mamma när han for härifrån. Jag är imponerad. Nu ställs det ju krav på mig att jag ska hälsa lika präktigt på hans föräldrar. Shit, hur ska jag lyckas spela präktig?

Kort och gott, det var en lyckad kväll. All nervositet gick över, eller den mesta i alla fall. Nu får man bara blicka framåt och se vad som händer. Men man hoppas ju... Wille är söt.

Julia

Kommentarer
Postat av: Hampus

Haha, Cheap Monday passar bra på en monday :D

2006-05-22 @ 22:11:13
Postat av: idaskida

Haha, så fyndigt av Hampus:P tack för hjälpen bulia!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback