Öppna dina trötta ögon

Aj, jag bet mig i läppen nyss, och det blöder. Otur.

Idag har jag varit i skolan, och det var en förbannat slö dag, verkligen! Eller så har jag bara varit på fel humör?
Efter skolan var Ida, Anna, Anna och jag till Kattis och kollade på hennes valpar, dom var underbara!
Jag är kär, och om du vill köpa någon av dom så är det bara att höra av dig till Kattis pappa Nisse.

Andrea har skaffat katt, i måndags tror jag, och jag har ännu inte sett den, fy vad dåligt av mig.
Lolli som jag annars brukar träffa nästan varje dag, har jag bara träffat en gång den här veckan.
Fia som jag inte brukar träffa under veckan, har jag träffat en gång.
Mimi som jag bara träffar på helgerna, har jag inte heller träffat sedan förra helgen.
Ella som jag nästan aldrig träffar, har jag inte träffat på evigheter.
Erri som jag träffar på helger, har jag inte träffat på evigheter.
Tomas, Fro, Affe, Eddy, Hagge, Linus, Victor, Sebbe m.fl. har jag inte träffat sen i söndags.
Jocke har jag inte träffat på 5 månader, det är hemskt!

Varför har jag blivit så osocial?
Ikväll har jag inget att göra. Erri, Andrea, Caroline och Affe ska till Grem och kolla på film, men jag vill inte följa med.
Lolli och Fia är i Sverige, och jag hade inte pengar att följa med.
Mimi är till Finland med Sara och Nettan.
Ella vet jag inte vad gör, antagligen är hon i Finland.
Ida ser på film med Wille, tror jag, och jag får antagligen inte vara med.

Nej blä, jag hoppas Strandnäs pojkarna ska göra något roligt, så kan jag hänga på?
Om jag får...

aldrig känt mig så ensam

Ikväll önskar jag att jag skulle ha en pojkvän, jag kan ha kvällar som jag saknar vissa personer så otroligt mycket.

Från och med nästa vecka ska jag bara vara hemma när jag verkligen måste, jag lovar! Jag ska bli bättre på att höra med andra vad dom ska göra, för hittills har det faktiskt varit så att jag aldrig ringer någon för att höra om vi kan träffas. Jag är en dålig vän.

Julia

Kommentarer
Postat av: fia

nähäi, du har ju träffat Lolli 2ggr ju ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback