På Kumlinge sover man

...det upplyste Anton mig om ikväll. Intressant som fan.

Ikväll har jag varit med Lolli, Mimi och Fia, och vi är nog knäppa. Gud vad vi skrattade xD haha. Vi försökte alltså cykla 4st på Mimis cykel, ni kan ju gissa hur det gick. Sedan busade vi lite annat, och allt detta på väg till Ann. Där Lolli, Mimi och Fia inte blev länge, dom for till Mimi efter en annan cykel, och sedan till stan. Jag blev kvar med Folkisgeeksen ett tag. Och sedan for jag hem. En helt okej kväll, men jag har varit med om roligare.

Nu börjar jag bli trött, och ska snart sova. Jag har förresten betalat tillbaka min skuld till Fro nu, lite stolt är jag över det. Haha xD. Bara skulden till Tomas kvar nu ;)

Oh baby when you talk like that,
you make a woman go mad,
Julia


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback