Så det kan gå

Namn: - Julia.
Kön: - Flicka.
Tillstånd: - Glad, irriterad, trött, solig.
Vad gör du? - Sitter vid datorn, sminkar mig.
Vem är din hjälte? - Mamma.
Vad lever du för? - Livet.
Nästa mål i ditt liv: - Komma in på sos.
Vem vet mest om dig? - Lolli.
Vem vet minst om dig? - Ingen, alla på Åland vet allt om alla.
Vem vet du mest om? - Lolli, Andrea (var nog Jocke förut tror jag, men inte mera)
För full eller för nykter? - Kan man vara för nykter? I så fall tar jag det.
Mamma eller pappa? - Mamma.
Vad tynger dig mest just nu? - Pengar.
Vad gör dig gladast just nu? - Solen.
Snygg eller trevlig? - Jag vet inte, snygg kanske.
För gullig eller för maskulin? - För gullig.
Stör dig mest i detta ögonblicket: - Lathet.
Godaste ölen: - Inte Norrlands i alla fall.
Favoritalkohol? - Vet inte.
För tråkig eller för spexig? - För spexig.
Röd eller blå? - Blå.
För överkåt eller inte kåt alls? - För överkåt.
Hitler eller Stalin? - Kan för lite för att uttrycka mig, men Stalin antar jag.
Hur mår du? - Skapligt.
Vad har du gjort idag? - Skolan, solat, datorn, duschen.
Övervikt eller undervikt? - Undervikt.
Techno eller pop? - Pop.
Rosa eller svart? - Rosa.
Vit eller gul? - Vit.
Hardcore eller hiphop? - Hiphop.
Natt eller dag? - Dag.
En öde ö eller Big Brother? - En öde ö.
Sova eller vara vaken? - Vara vaken.
Dator eller tv? - Dator.
Vår eller höst? - Vår.
Action eller komedi? - Komedi.
Webbkamera eller digitalkamera? - Digital.
Matematik eller svenska? - Båda.
Attityd: - Otydlig, just nu.
Ålder: - 16.
Internet Explorer eller Netscape? - Firefox.
Kroppsdel du har mest nytta av: - Mun.
Tror du på något? - Ja.
Hårfärg: - Ljusbrunt.
Längd: - 165 cm.
Vad ville du bli när du var liten? - Lärare.
Blev du det? - Vet inte.
Om du vore en färg: - Röd, kärleksfull och utmanande.
Hur många har du kysst? - Räknar inte.
Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: - Nej.
Har du använd sexleksaker? - Nej.
Har du betalat för sex? - Nej, sånt gör inte jag.
Vilken är din konstigaste sexuella upplevelse? - Alla är väl konstiga på sitt sätt.
Är du praktisk? - Så det räcker.
Är du teknisk? - Ja.
Lekte du med Barbies som liten? - Ja.
Onani; skamligt eller njutningsfullt? - Njutningsfullt borde det vara, men snarare skamligt enligt de flesta.
Vad anser du om porr? - Varför?
Dricker du mjölk? - Sällan.
Har du koll på din ekonomi? - Ja, men inte kontroll över.
David Bowie eller Beatles? - David Bowie.
Vet du vad ordet paradoxal betyder? - Nej.
Vad är det mest romantiska du vet? - Romantik i sig.
Bra egenskaper hos någon av motsatta könet är: - Utseende, humor, talför.
Tycker du sex är viktigt i ett förhållande? - Kan vara.
50-tal eller 80-tal? - 50- tal.
Hör du nåt ljud just nu? - Ja, radio reklam som övergick i musik nu.
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån? - 19, antagligen.
Hur ofta tvättar du ansiktet? - Morgon och kväll.
Tycker andra att du är attraktiv? - Inte sådär att folk går och säger det till mig jämt, men nog har jag fått höra det ett par gånger.
Vad är riktigt jävla töntigt? - Att tro att man är tuff för att man t.ex. röker.
Vem hade du senast en dispyt med? - Tomas, men det kan man nog inte räkna.
Vad handlade det om? - Om pengar och betala tillbaka skulder.
När är någon söt? - Beror på vem det är, vissa är ständigt söta.
Har du åkt fast för snatteri någon gång? - Nej.
Vad drack du senast? - Vatten.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? - Ja.
Vilken stad är din mamma från ursprungligen? - Mariehamn.
Om jag var döende skulle jag: - Förverkliga mina drömmar.
Hip hop eller soul? - Soul.
Bo Lundgren eller Alf Svensson? - Bara för att jag inte vet vem dom är.
Rösta eller inte rösta? - Rösta.
Arg eller ledsen? - Arg.
Barn nu eller aldrig? - Nu.
Varg eller björn? - Björn.
Våning eller villa? - Villa.
Fysik eller historia? - Fysik.
Idrott eller teater? - Idrott.
Har du haft krångel med myndigheterna någon gång? - Antagligen jo.
Brukar du kissa var som helst när du är full? - Kan väl hända.
Känner du till Nietzsches teori om übermensch? - Nej.
Tittar du alltid på reklamen på TV? - Nej, aldrig.
McDonald's eller Burger King? - McDonald's.

VEM
... älskar du? - Mamma, Pappa, Mika, Susanne, Jenny, Fanny, Frida, Emma, Maja och vissa av mina vänner.
... avskyr du? - Avskyr ingen, men vissa människor klarar jag inte av.
... hånar du? - Alla, lite nu och då.
... delar du mest minnen med? - Lolli kanske.
... längtar du mest efter? - Andrea, känns som jag aldrig träffar bara henne nuförtiden.
... vill du helst slippa? - George Bush och andra med alltför stort, dåligt inflytande.

VILKEN
... tidning läser du?
- Solo, VeckoRevyn, Cosmopolitan...
... dag föddes du? - 18 april 1990.
... stad/by är du uppväxt i? - Mariehamn.


VAD
... gör dig till en bra människa? - Snäll, omtänksam, social.
... gör dig till en dålig människa? - Tråkig, egoistisk, lat, pratar för mycket. Om man nu blir en dålig människa så lätt.
... har du lyssnat på idag? - Lärare, musik, radio, Håkan Hellström.
... ska du göra nu? - Gå ut med hundarna.
... tror du på? - Frihet.
... tror du inte på? - Rykten.


ÅSIKT OM
... politik?
- Jag önskar att jag var mera upplyst.
... kött? - Föda.
... feta människor? - Bör banta, för hälsan.
... distansförhållanden? - Omöjliga.
... exflick-/pojkvänner? - Lika bra nu som då.

DEN SENASTE DU
... tänkte på: - Eddy.
... badade med: - Bastu med Andrea, Lolli och Sofia.
... åt en god måltid med: - Familjen.
... ville döda hemligt: - Det kan jag inte säga, ifall denna person läser min blogg.
... ville hångla med: - Hemligt.
... beundrade för stunden: - Mika.
... blev glad av att se: - Ida.
... insåg att du verkligen gillar: - Minus.
... insåg att du inte gillar så himla mycket: - Privat.
... drömde om: - Jag tror det var Lolli, Rasse, Ida, Kim, Jenny och Mimi.
... blev besviken på: - Mig själv.

Talk to me, call me my name,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

drömmer du om mig?:D och blev du glad när du såg mig?:D hihi.

Postat av: lolli

vad drömde du då? :D

2006-05-04 @ 15:58:15
Postat av: ak47

Jag vill träffa dig också :) Skärp dig julia och kom hit ;) Var länge sen iaf, som vi träffades och pratade alltså.. :p

2006-05-04 @ 20:53:31
URL: http://energiandrea.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback