Spänning förnöjer

Idag har jag varit med Ida till frissan, och hon blev så fin, även hon med pannlugg. Nu är alltså Kattis, Ida och jag pannluggstöntar. Och nästa måndag/tisdag ska Anna klippa sig, även pannlugg hon?

Efter det var jag och provade lite klänningar på madison, får se om jag kanske köper någon. Priserna var vettiga i alla fall.

När jag kom hem gick jag direkt och åt middag, sedan duschen, ut med hundarna och iväg på direktionsmöte. Och där satt jag i 2 ½h, ungefär. Men det var nästan roligt idag, lättförtjänta 51? (OBS! 51? och inte 50?).

När jag kom hem blev det datorn direkt, datanörd som man är.
Jag har börjat göra en morsdagspresent/-kort åt mamma, hoppas det blir bra! Jag tänker tyvärr inte skriva än vad där för något, ifall mamma skulle råka läsa min blogg.

Nu snart sova, för jag är trött. Och jag måste vakna imorgon bitti, jag kan inte försova mig igen!

Watch out!
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

faan att min mamma hade eld i rmpan annars hade jag också velat provat klänningar :P

Postat av: Anna

Jepp, snart är det pannlugg för mej med :D hihi

2006-05-11 @ 11:04:41
Postat av: Hampus

1€ är början till miljonen ;)

2006-05-11 @ 18:19:22

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback