That makes me crazy

Jag har nog en fetisch för att svara på frågor om mig själv. Njut av svaren om du vill, annars kan du skippa det här blogg-inlägget.

PERSONLIGT
1 Vad heter du? - Julia
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Drömnamn - Julia von Silverhöök
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Julia var enda alternativet (jävla tur jag blev en tjej)
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur
5. Vilken årgång är du? - '90
6. Vart bor du? - Mariehamn, Storagatan
7. Var skulle du egentligen vilja bo om du fick välja? USA (oj vad alla kommer hacka på mig nu)
8. Vilken skola går du på och vilken linje? - Ålands folkhögskola, medialinjen
9. Vilken klass? - Ettan?
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Advokat? Ingenjör? Uteliggare? Rik lyxfru?

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 1,63 svarade Ida, och vi är lika långa (jag lite längre) men jag vill svara 1,65 cm
2. Hur mycket väger du? Tillräckligt och några elefanter till
3. Hårfärg och frisyr? Tunn, sned pannlugg, sned bena, axellångt, ljusbrunt, snart blonda slingor
4. Ögonfärg? FlickanMedDeBlåÖgonen
5. Mest nöjd med? Hals, nyckelben, handleder
6. Skostorlek? 38-39
7. Har du några piercingar/tatueringar eller andra "kännetecken"? 3 hål vänster öra, 1 höger.

FAVORITER
1. Film? Madagaskar
2. Låt? Elias feat. Frans - Who's Da Man. Men vanligtvis Håkan Hellströms alla låtar.
3. Årstid? - Sommaren är min tid
4. Mat och dryck? Oxfilé, med ett glas Smirnoff skulle inte vara tokigt. Men låt mig säga vatten, eller cola.
5. Djur? Hund, eller vandrande pinne.
6. Färg? Alltså rosa skulle vara logiskt att svara, men vit är den renaste, stilfullaste färgen jag kommer på
7. Parfym? Live by J.Lo
8. Tv-program? Top Model
9. Ämne i skolan? Måste väl kanske säga att det jag tycker är roligast just nu är rasterna :/
10. Sysselsättning? Inget alls, datorn, vännerna... ni kan det där redan.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min vita skepparkavaj från H&M, men jag vill ha en ny
2. Vad använder du just nu för skor? Inga, helst. Får fan skoskav av alla skor! Men annars Lacoste
3. Favoritfärg på kläder? Rosa, vit, turkost, ljusgrön.. just nu
4. Favoritmaterial på kläder? Jeans och bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Alla?
6. Favoritaffärer? Gina Tricot... kanske?
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? Ibland under 500kr, ibland 4000-5000kr... Shopaholic
8. Favoritmärke? - Jeans är Lee dom skönaste, annars är det väl gina trico, lacoste, Cheap Monday..

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Litet
2. Vilken färg på tapeterna? Gult och ljusgult randigt
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, trä, svart, grönt...
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Datastolen (världens obekvämaste), men sängen är nog mysig, men liten
5. Vad vill du ändra där inne? Storleken, tapeterna, datorn, garderoben...
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? - Ja
b) Video/dvd? -Ja, ja
c) Dator? -Ja
d) Stereo? -Ja
e) Telefon? -Ja, mobil och telefonuttag, men ingen telefon ikopplad
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Min nakna granne, nejmen. Grannens hus, byggkran, träd, gräs, buskar
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sitter vid datorn, sover, klär på/av mig, sminkar på/av mig
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Lolli
10. Favoritpryl i rummet? Datorn

SOCIALT
1. Hur ofta festar du och vart brukar du gå? Jag går dit det går folk, men jag är dom inte krogmyndig än
2. Senaste konserten du var på? Rock Off, eh.
3. Pub/krog eller diskotek? Svårt att avgöra utan att ha testat båda
4. Vad dricker du då du dricker alkohol? Alkohol
5. Röker du och i så fall vad och hur mycket? Passiv rökare
6. Tar du droger och i så fall vilka och i vilket syfte? Aldrig, det skrämmer mig
7. Vad är syftet för att du går ut? Träffa nya människor, dansa, ha kul
8. Privata fester eller "ut"? Laddar upp på en privat, sedan ut
9. Dansar du mycket? När det finns dansmöjligheter? Javisst, hela kvällen om det är så
10. När ska du festa nästa gång? När jag får lust

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Jan-Erik "janne" Lindfors
2. Vad har du i din;
a) Jackficka just nu? Inget
b) Skolväska just nu? Jag har ingen skolväska, den jag har med till skolan är min handväska
c) Handväska eller liknande just nu? Filofax, mobil, Sprängaren, IFK programblad, busskort, mp3, läppfett x2, juicy tubes, penna... ungefär
3. Vad är du beroende av? Läppfett, att vara social
4. Vilket land kommer du ifrån? Åland! Men har både svenskt och finskt medborgarskap
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets hudsalva, Labello m.fl.
6. Vad tror du på? Framtiden
7. Vilken religion tillhör du? Kristendomen.
8. Vad köpte du senast? Morsdagspresent till mamma
9. Har du nåt husdjur? Två hundar (Uti,5 Minus, 1 och 3 mån), två marsvin (Tripp och Flipp) och en katt (hos pappa)
10. Vad bor du i (villa, lägenhet, husvagn...)? Villa både hos mamma och pappa

Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback