The hell with romancin'

Haha, igår hade jag och Fia filmmaraton,
vi hade nog lyckats hyra världens sämsta filmer!
HAHA.
Vi köpte massa "mat" också. FETTON xD

När vi kom hem till Fia,
hade bytt om till pyjamas och skulle kolla på den första filmen Bewitched,
ja, då upptäckte vi att hon hade gett oss fel film.
HAHA
Så vi tog Fias mammas cykel och trampade iväg till videocorner,
dock bytte vi från pyjamasbyxorna till mjukisbyxor,
när vi väl var framme skrattade vi så mycket att vi inte kunde säga varför vi kom tillbaka med filmen.
Hon tittade oförstående på oss och skrattade lite också.
Sedan lyckades vi säga "fel film!" och hon på videocorner bad så hemskt mycket om ursäkt,
och egentligen var jag och Fia sura,
men det var svårt att vara sura samtidigt som man höll på och avled av skratt.

Så cyklade vi tillbaka och kollade på den rätta filmen,
vi kan inte riktigt ge den bra betyg. Haha,
den var ruskigt löjlig.
Ojoj.

Efter det så skulle vi ställa min moppe på gården,
och då fick vi sådan lust att springa,
så i pyjamasbyxor sprang vi till Stadshuset,
där höll vi på och dansade regndans runt någon grej,
alla bilar måste ha tyckt att vi var knäppa.

Sedan sprang vi tillbaka längsmed Ålandsvägen,
dock lyckades vi kolla bort varje gång en bil körde förbi, haha.

Sedan skulle vi kolla skräckfilm, dead meat,
värre b-film har jag väl aldrig sett.
Den var väldigt overklig, dåliga skådespelare och kass musik.
Haha, vi kollade på ungefär en halvtimme,
sedan bytte vi film.
Vi tänkte då kolla på den tredje och sista filmen, Napoleon Dynamite,
men jag förstår inte?
Den var ju inte alls så bra som folk har sagt.
Eller så har vi bara fel humor? Haha.

Efter det sov vi nog, tror jag.

Imorse busade vi, med Nalle, kuddarna och täckena.
Så Fias rum ser ut som ett bombnedslag. Stackare ;)

När jag kom hem fick jag direkt byta om till finare kläder,
så bar det av på examensfest till Kim Björke.
Där åt vi, åt och så åt vi lite till.
Kim var nog lite bakis också. Haha.

Ikväll blir det nog eurovision song contest, med åtminstone Fia.
Fast jag skulle känna för party.
Kanske både och?
Men var? Haha.

I think you're crazy,
just like me.
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

åååh, vad härligt galet:P

Postat av: fia

det här var världens busigaste kväll :D hihii. ROLIGTROLIGTROLIGT

2006-06-08 @ 21:49:27

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback