Zum Zum Zum ett sommarbi

Jaja, okejdå Ida, här med uppdaterar jag min blogg.

Imorse vaknade jag någon gång vid 7-tiden, och det var knäpptyst, jag hörde inte ett ljud! Inga klockor som tickade, inte mina egna andetag, inga bilar, inga fåglar, inga människor, inget datorsurr -verkligen inget alls. Nu i efterhand har jag börjat fundera, kanske jag var döv, eller död, i några minuter imorse? Annars har jag ingen förklaring till att det var så tyst. Men efter ett tag började klockorna i mitt rum ticka igen, och jag började höra andra små ljud. Var jag döv för en liten stund? Är det möjligt?

Sedan somnade jag om, och väcktes vid 12-tiden. Jag steg upp runt halv 1 och satte mig vid datorn. Så småningom klädde jag på mig och for på hundkurs.

Det gick inte lika bra som vanligt för Minus, han var väldigt orolig och ville därifrån. Om han saknade mamma eller Uti vet jag inte. Hursomhelst så klarade han hundmöte väldigt bra, men nu när jag var ut med båda hundarna så insåg jag att det är omöjligt att få han att låta bli att skälla när Uti gör det. Balle kan man säga.

När hundkursen var slut så körde mamma hem mig, så tog jag lite saker med mig och körde till Fia. Där var Andrea redan, så vi vandrade iväg till Bomans ängar för att kolla på fotboll.

Wille, Alfons, Tomas, Thomas m.fl. spelade match mot några röda typer. Ingen av Östernäs p18 verkade vara riktigt på g, men trots det gick matchen bra. Jag tror dom vann med 1-0?

Lolli och Mimi dök upp efter mer än halva matchen, kul att träffa dom också.

När matchen var slut så for jag hem igen, åt middag och gissa vad? jag satte mig vid datorn ;D
HAHA

Sedan satt jag väl vid datorn i 2-3 timmar, msnade med massa människor. Wille, Ida, Petra, Hampus, Rasmus, Fro, Jocke, Fia, Andrea, Affe, Katja, Thomas, Dan, Nettan, Sebbo och pappa.
Herrejävlar vad många olika, dock var det inte så mycket jag msnade med vissa. Men i alla fall!

Efter det slingade Jenny håret åt mig. Och nu undrar alla: 1.Vilken färg på slingorna? -ljusare. 2.Blev det fint? -jag vet inte, har knappt hunnit se mig i spegeln ännu, jag upptäcker väl så småningom om jag är nöjd eller inte. Men det tror jag nog.

Sedan smorde jag in mig med Dove Summer Glow (den med brun-utan-sol i sig), och Jenny fick smörja in min rygg. För man når ju inte själv till ryggen, och annars blir det ju fula kanter på ställena man inte når till. Hur har tillverkarna av brun-utan-sol produkter tänkt att det ska gå om man inte har någon som hjälper till?

Nu sitter jag här vid datorn igen, herrigud vad jag sitter vid datorn, fast det är inget emot hur jag satt i vintras.

Måndag: Imorgon i skolan ska vi hoppa brogunga, fy fan vad jag längtar! Det ska bli rysligt spännande.
Tisdag: Det är lekar/tävlingar mellan de olika linjerna i skolan, jag hoppas ingen tvivlar på att vi på medialinjen vinner allt?
Onsdag: Avslutning, usch vad ledsamt det kommer bli. Jag måste skaffa en vattenfast mascara före det. Folkis Out hos Ann på kvällen, med grillning och fest. Moster Lotta och Tove kommer hit.
Torsdag: Första sommarlovsdagen. Prov-hundutställning på Torp. Mamma far till Sverige.
Fredag: Mamma och Mika far till Tyskland. Antagligen träffa Wille på kvällen.
Lördag: Ingen aning?
Söndag: Hundkurs.

Still going strong,
Julia

Kommentarer
Postat av: Hampus

Du glömde att skriva att SVERIGE VANN VM GULD! :D

2006-05-21 @ 22:33:06

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback