Creative ZEN V Plus 4GB

Creative ZEN V Plus

Jag behöver en ny mp3-spelare. Bara för att jag inte vill följa iPod-hysterin funderar jag på att köpa en (gammal hederlig) mp3-spelare. Den som lockar mig mest är
den här mp3n från Creative. Jag har försökt kolla runt lite på recensioner och kommentarer om den, men det finns det väldigt dåligt av. Den kom ut för 3 månader sedan och då borde det finnas folk som hunnit testa den?

Om jag köper den (får den av jultomten) önskar jag att den skulle vara 4GB.
Jag gillar designen som (enligt mig) är fräschare än iPoden, bilden tycks vara bra trots den lilla skärmen. Nu undrar jag om det finns någon som har förslag på någon annan likvärdig spelare? Eller kanske några recensioner kring denna?

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, lövhögs iden var inge bra. vad ska jag då gör? lägga mig i sängen o dö kanske? Jaaag vill oxå ha en sån mp3 :P

Postat av: fia

jag älskar min ipod :D

2006-11-21 @ 19:01:49
Postat av: Mims

Men jag tycker om den :P

2006-11-21 @ 19:10:56
URL: http://mimsis.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback