håna oss

Senaste impulsköp: jag har inte råd att impulshandla.
Bästa fikat: julius för där är det ingen risk att man träffar någon man känner.
Färg du hatar: brun-orange.
Så får du motion: det får jag inte, boxercise i så fall.
Om du var en blomma: skulle jag vara nere idag.
Det dyraste du äger: mormors mammas vigselring med guld och diamanter.
Tidigaste barndomsminnet: jag har världens sämsta minne.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: vad heter du?
Samlar på: kunskap.
En bil är en: uppfinning som gör en fet.
Pryl du inte kan vara utan: mobilen.
Ditt livs aha-upplevelse: när jag insåg att jag är en tjej.
Tidningar du prenumererar på: glamour.
Du gör med 100 upphittade kronor: köper något.
Nån du saknar: jag saknar alltid någon.
När grät du senast: igår.
När är du gammal: imorgon.
Svart eller vitt? vitt.
Mjukt eller hårt? hårt.
Homo eller hetero? båda är lika bra människor.
Höger eller vänster? pratar vi politik?
Stor eller liten? stor.
Loket eller Oldsberg? loket för jag vet inte vem oldsberg är.
Göteborg eller Stockholm? stockholm.
Landet eller storstan? storstan.
Kram eller puss? puss.
Vagn eller buss? vagn?
Hyrfilm eller bio? bio.
Gräs eller grus? gräs.
Piggt eller opiggt? piggt.
Pasta eller potatis? pasta.
Tjenare eller tjena? tjena.
Is eller mjukglass? is.
Natt eller dag? dag.
Felix eller Heinz? felix.
NK eller Myrorna? NK.
Marsvin eller hamster? hamster (dom lever inte lika länge).
Blåögda eller brunögda? blåögda.
Popsnöre eller sportfåne? popsnöre.
Naken eller pyjamas? pyjamas.
Linda Skugge eller Linda Rosing? linda skugge.
Peter Stormare eller Peter Jihde? peter stormare för jag vet inte vem peter jihde är.
Kaffe eller te? kaffe.
Champagne eller ramlösa? bonaqua.
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? stirra in i en vägg i 90 min.
Bakispizza eller bakischips? bakischips.
Förfest eller efterfest? förfest.
Plastbestick eller plastbröst? plastbröst.
7-eleven eller Pressbyrån? pressbyrån.
Glasögonorm eller linscooling? linscooling.
Plugga eller jobba? jobba.
Planka eller pröjsa? pröjsa.
Yngre eller äldre? äldre.
Lång eller kort? lång.
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? nej, inte om den är allvarligt rasist/nazist.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? svårt.
Tycker du om ord? för mycket.
Nämn namnet på en tennisspelare? fred perry.
Finns det någon du ogillar starkt? ja.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? lösa konflikter.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? jag kan själv.
Är du svartsjuk? ja.
Vad gjorde du igår kväll? ganska mycket.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? ja.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? bokmärke.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? hinner aldrig läsa.
Tyckte du om att gå i skolan? ja, jag tycker om att gå i skolan.
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? samhälla och svenska.
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? språk och historia.
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? jag minns, och saknar, jocke, ika, tua, oscar och warti från högstadiet.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? ja.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? gatusopare.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? wow.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? nej.
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? ödet styr om det ska gå bra eller dåligt i livet, resten är upp till oss själva.
Vad är ditt favoritpålägg? ost.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? adam.
Är du troende? till viss del.
Tycker du om stearinljus? romantiskt.
Använder du hårbalsam? alltid.
När blir man vuxen? när man hunnit med hela sin barndom.
Vilken färg har din tandborste? vit, blå och rosa.
Har du lök i köttbullarna? jag varken lagar eller äter köttbullar.
Hav eller sjö? sjö, mindre risk för lik på botten där.
Har du någon skrivare? ja.
Har du någon scanner? ja.
Vad har du för väckarklocka? en digitalklocka.
Hur ofta klipper du tånaglarna? när jag känner för det.
Har du hår på ryggen? inte mer än vanligt.
Har du betalat månadens räkningar? jag har inte några räkningar.
Använder du hudlotion? ja.
Har du åkt ambulans någon gång? nej.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? saltlakrits.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? chips.
Tycker du om Dr Pepper? jag har aldrig smakat för alla säger att det är äckligt.
Äpple eller Päron? äpple.
Äter du fiskbullar? skulle aldrig falla mig in.
När klippte du dig senast? i augusti.
Vad kollade du senast hos doktorn? om jag är normal, nej men, jag vet inte.
Har du fått riktig massage någon gång? ja.
Tycker du om rökt kött? jag vet inte?
Vilken är din favorit på Mc Donalds? ingen är tillräckligt god för att vara favorit.
Max/ Mc Donalds / Burger King eller annat? ja inte max i alla fall, fy tusan.
Platt eller vanlig dataskärm? platt.
Vad har du för mobiltelefon? SGH - E730.
Hur betalar du dina räkningar? det gör jag inte.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? jag dammsuger inte.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? jag har ingen byrå.
Hur stor hårddisk har du? 112 GB.
Har du överkast på sängen? ja.
Har du brutit något någon gång? ja, löften.
Har du blivit sövd någon gång? ja, och jag fick panik av det.
Lever din mormor? ja.
Har du varit med på TV? hjärnkontoret.
Använder du tofflor? nej.
Använder du morgonrock? nej.
Är du en Besserwisser? jo.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? jag dricker inte mjölk som gått ut för 3 minuter sedan.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? skriva en engelska filmanalys.

Kommentarer
Postat av: fia

Peter Jihde spelar i sveriges innebandy landslag :)

2006-11-26 @ 17:59:50
Postat av: Anonym

Peter Jihde är sportkommentator. Det är Niklas Jihde som spelar i landslaget x)

2006-11-26 @ 21:14:32

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback