Hey mr Record, what's wrong with you?

I hate to say it, but, welcome to the future!
Idag har jag varit i skolan igen, dagen gick ytterst segt med 8 timmar projekt. Jag saknar "vanlig" undervisning. Vi fick ut historiaprovet, jag fick alla rätt. Hej jag är duktig i skolan. Ikväll har jag varit med Adam och det var mysigt, jag vill vara med honom jämt och ständigt. Om jag far till Lemböte i helgen hinner jag inte träffa Adam igen före på söndag, och dit är det ju ruskigt länge. Fast samtidigt kan det ju vara kul på Lemböte... Man vet aldrig?

Kommentarer
Postat av: ak

jag vet inte heller om jag ska fara. Alltså isf är jag bara där fredag- lördag dag, men anyway... :s

2006-11-29 @ 10:04:59
Postat av: julia

jaa, jag vet inte jag.. jag tror nog jag stannar hemma. Har varit hemma från skolan idag och i måndags så.. Och jag blir aldrig feberfri :S


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback