Hold on

Idag är det en bra dag.
Skoldagen har gått bra.
Vi hade innebandy på gymnastiken, jag gjorde självmål. Hur bra får man vara? Haha!
Sedan var vi på studiebesök till Lagtinget, faktiskt intressant. (Våran guide, HON hade mustasch!) Jag kom fram till att jag aldrig vill bli politiker, och Danne Sundman gav sitt visitkort till oss. HAHA.
Efter det for Nina, Sofia, Tove och jag tillbaka till skolan och var med på yrkes motionstimme. Haha, vi spelade volleyboll och hade hur kul som helst. Har inte jag träningsvärk imorgon så vet jag inte vad. Blåmärken lär jag också ha. Jag förstår inte hur jag föll hela tiden?

Nu har jag nyss ätit middag och ska i duschen.
Framtiden är oklar.
Jag har i alla fall inte en endaste läxa. Fy vad bra!

Kommentarer
Postat av: mad

tack :D förresten vad har du för design på din blogg? betalar du ^^. ?

Postat av: idaskida

Men isf kan du ju ringa Danne när du ska börja övningsköra så kanske du får köra med honom;)

2006-11-10 @ 10:41:25
URL: http://home.aland.net/idaskida
Postat av: julia

ida: HAHA, det ska jag lätt göra ;) som tur är har jag ju inte lika 'stora fötter' som han ;)

2006-11-10 @ 15:35:00
URL: http://tejprulle.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback