I natt ska alla hångla med varann

Idag fick vi ut psykologiboken, jag fick B5- (skalan är fortfarande 1-5..) och jag är grymt nöjd!
Jag var en av två som fick det, och vi var bäst i klassen.
Det var alltså värt allt slit..
Nästa vecka måste jag ta mig i kragen och skriva engelska filmanalysen och börja på psykologi hemtenten.
Tur att det snart är jul.

Eller är det faktiskt snart jul?
Det är exakt en månad kvar, och det känns ju som ganska lite.
Om man svänger på det lite och säger "det är ett halvt sommarlov till julen", så låter det genast som väldigt mycket längre tid.
Det är knasigt.

Idag är en bra dag.
Jag har varit och fikat med Mimi och Lolli, det var knäppt.
Jag såg Adams mamma, hon ser alltid så glad ut.
Snart borde Lolli komma hit och ikväll blir det bastu (?) hos Andrea (?) med Fia, Lolli, Erri, Andrea och mig (?) Vad kul!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback