Ask me anything, I answer everything

Namn: - Julia
Boende: - Hemma hos mor
Civilstatus: - Kär
Klädstil: - Preppy enligt Åsa
Lyssnar på: - 'Unga pojkar och äldre män' Lena Ph
Personlighet: - Positiv
Politik: - Jag tycker i alla fall att det var bra att moderaterna vann...
Största intresset: - Plocka damm och läga i små lådor
Äter gärna: - Inte
Ålder: - Sexton
Hur många centimeter lång är du? - 165 hoppas jag
Hur många kilogram väger du? - 59
Antal namn: - Förnamn, mellannamn, efternamn
Hur många par byxor har du? - 16 tror jag, om inte några är i tvätten
Hur många bor i ditt hus? - 6 människor, 2 hundar, 2 marsvin och förtillfället 3 rörmokare
Hur många koppar kaffe dricker du per dag? - En
Hur många godisar äter du per dag? - Ibland för många, ibland för några.
Antal syskon: - 5, varav en är helsyskon
Hur många barn vill du ha? - 3
Hur många är du kär i? - Kan man vara kär i flera? Wow, måste testas!
Hur många är kära i dig? - Är inte alla lite småkära i mig?
Hur många timmar sover du per natt? - Förhoppningsvis 8.
Hur många gånger har du slagit någon? - Inte många gånger.
Hur många gånger idag har du sagt "jag älskar dig" till någon? - Inte en endaste gång.
Hur många gånger idag har någon sagt "jag älskar dig" till dig? - Inte en endaste gång här heller.
Har du någonsin knarkat? - Nej, men jag har varit lika knäpp som någon som är hög. Typ.
Hur många gånger har du druckit alkohol? - Det är sådant man borde räkna va?
Hur många gånger har du varit kär? - Vet jag ens vad kärlek är?
Känner du några kommunister? - Nej, tydligen inte.
Känner du några nazister? - Förhoppningsvis inte.
Hur många bästisar har du? - Sängen och datorn?
Hur många gånger i veckan hyr du film? - Ca 0,25 gånger
Hur många glas mjölk dricker du per dag? - Noll
Hur många gånger har du hånglat med någon av samma kön? - Är det här också en sådan där sak som alla andra räknar?
Hur många ord är lagom? - Det beror på ordens innebörd.
Hur många av dina kompisar har framgångsrika karriärer? - Svårt att ha en framgångsrik karriär när man pluggar.
Antal yttrade svordomar per dag? - Färre och färre för var dag som går.
Hur många frukter äter du per dag? - För få.
Vad åt du till frukost? - Jag åt ingen frukost. Men till lunch åt jag potatismos och korv.
Hur spenderar(/-ade) du sommaren? - Pappa, jobb, fest, jobb, rockoff, Vaxholm.
Vad förfestar du på? - Musik.
Hur många har du träffat på din skunklista? - Har alla andra en skunklista?
Vem hånglade du med senast? - Adam
Vem fick du senast en komplimang av? - Jag vet inte vem som sa senast. Kanske Åsa?
Vad sa personen i fråga? - Att hon förstår att jag skulle vilja ha en spegel framför min skolbänk, för att jag är så himla söt och en fröjd att titta på.
Vad är riktigt jävla töntigt? - Jag vill inte ens börja räkna, då kommer folk tycka att jag är arrogant.
När gjorde du senast bort dig? - Jag gör alltid bort mig.
Schysst film du sett nyligen? - 'Jalla Jalla' är alltid bra.
Hur bor du just nu? - I ett hus utan vatten.
Hur trivs du? - Fri men bunden.
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? - 1 stor, 5 små.
Saknar du någon nu? - Ja
Röker du? - Nej
När fick du senast en present? - En mascara av mamma i fredags.
När gjorde du senast något riktigt dumt? - Åh, fråga mig inte.
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? - Ibland blir det en fika eller sådär.
Har du några högklackade skor? - Ja, men dom trivs bäst i skåpet.
Vad har du för planer till helgen? - Jag ska till Lemböte.
Vilken färg har du på dina underkläder nu? - Mörkblå och vit.
Har du snattat någon gång? - Nej
Är det moraliskt acceptabelt att döda i krig för att försvara sitt land? - Nej
Är det okej att en rik person köper en fattig persons njure för en miljon kronor? - Ja, man har ju två njurar.
Är det moraliskt acceptabelt att höja priset på en snöskyffel från 150 kronor till 800 kronor när det snöar? - Ja
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? - Ja
Finska, danska eller norska? - Danska
Skulle du kunna ha silikonbröst? - Nej
Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig? - Jag kan vara otroligt manipulerande. Jag kan inte leva utan handkräm. Jag kan äcklas av 'annorlunda' människor.
Vilken egenskap vill du helst se hos andra? - Ärlighet.
Hade du något smeknamn när du gick i skolan? - Jag går fortfarande i skolan, och nej.
Hur var du som barn? - Första klassens pain in the ass.
Vad tycker du om fildelning? - Gärna.
Varför bloggar du? - För att jag får ut något av det.
Betyder kärlek mer för dig än vänskap? - "Vänskap är kärlek, kärlek är vänskap" (
Anna H svarade så klokt så jag behåller det)
Vad kan man leva utan? - Tydligen inte utan vatten.
Hur ofta lagar du mat hemma? - Det händer väl, om man har tur.
Vad skulle du göra med ett friår? - Se världen.
Vilket lands matkultur tycker du bäst om? - Vem tänker på olika länders matkulturer?
Hur svarar du i telefonen? - Nej, jag svarar sällan i telefon. Gör jag det så låter jag oftast sur.
Är du pinsam på fyllan? - Är jag rätt person att svara på den frågan?
Har man rätt att begå självmord? - I princip ja.
Är det acceptabelt att ge dödshjälp? - Ja, om man nog undersökt att personen verkligen mår bäst av att dö.
Är det nödvändigt att en mördare får sitt straff även om vi vet att han aldrig kommer att göra om det? - Ja
Tycker du att man har mindre rätt till vård om man själv har förorsakat sin sjukdom exempelvis narkotikamissbruk? - Nej, men man ska sköta det privat då.
Vilken var din första konsert? - Typ Markoolio?
Hur ser folk dig? - Fruktansvärt  tråkig... eller alldeles, alldeles...underbar!
Människa som gör dig enbart ledsen? - Ingen gör en enbart ledsen.
Människa som gör dig enbart glad? - Adam. Hittills har han då aldrig gjort mig annat än glad.
Värsta känslan? - Dåligt samvete.
Favorit tv-program? - 'Top model', alltid.
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig? - "Shop 'til you drop."
När grät du senast? - Oj, jag tror nog inte jag har gråtit sedan allt det där med Wille.
Är du vidskeplig? - Nej, jag är nog ganska realistisk.
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville? - Jag vet inte, ändrar man en sak kan ju mycket påverkas. Men kanske mitt utseende.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen? - Ja
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat? - Hoppa bungyjump
Vem är ditt drömragg? - Ashton Kutcher
När blir man vuxen? - När man vill bli det.
Vill du säga förlåt till någon? - Jag vet inte.
Vem är din hjälte? - Mamma.
Vad tror du på? - Ödet.
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? - Top model
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? - Lycklig
Vad är lycka? - Inre frid
Vem var din första kärlek? - Marcus på dagis tror jag.
Vem har makten i ditt liv? - Åh, jag och mamma har delad vårdnad.
Har du någon dold talang? - Nejdu
Har du mobbat någon? - Ja, det kan nog tyvärr hända
Vilket djur skulle du vilja vara? - Lejon
Har du någon fobi? - Ja, usch ja.
Vad är det pinsammaste du gjort? - Det håller jag hemligt, tack.
Julia

Kommentarer
Postat av: Mims

1. För att hon hade ätit och sovit för lite och ansträngde sig för mycket.
2. En tupp eller höna, jag kommer inte ihåg.

Postat av: idaskida

jag hann inte läsa alla frågor men.. vi syns på fredag! och jag älskar dig;)

2006-09-26 @ 12:30:50
URL: http://home.aland.net/idaskida

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback