Äventyrsfrö

Imorse på engelskan smakade det järn i min mun. Det var nästan olidligt.
Jag trodde att jag hade ätit ett helt järnrör.

Idag hade vi äntligen vår psykologi grupptenta.
Jag var med Johanna, Sofie och Thomas.
Jag tror nog det gick bra.
Jag hoppas det gick bra.

Efter att vi var klara med provet fick vi sluta, så jag gick ut och satte mig på gräset bredvid Mimi.
Hon höll på och ritade av en del av skolan.
När hon fick sluta gick vi till stan.
Först till Mimis pappas jobb, men han var inte där.
Sedan till Saxess och Mimi bokade klippning.
Så var vi en sväng in till Lisco för att kolla efter matte- och tyskaboken, och miniräknaren.
Ingen av dem fanns inne. Suck.
Sedan gick vi till Sittkoff och åt glass,
då kom Anna och Totte dit och fikade med oss.
Kul!
Efter det köpte jag present till Adam (gud vilken ångest jag hade före, för att jag inte visste vad jag skulle köpa) :D
Sedan gick vi via Lottas systuga,
och efter det gick Mimi till Avancia.
Jag gick till Mariehamns Bokhandel och köpte en engelsk grammatikbok och en tysk-svensk ordlista.
MB hade inte heller matteboken, tyska böckerna eller miniräknaren.
Kulkul.

När jag kom hem åt jag middag och snart ska jag ut med hundarna.
Vad händer ikväll?
Julia

Kommentarer
Postat av: Mims

Han blir nog glad över det du köpte :)
Hoppas det iaf. ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback