Hold me now

Idag är det en bra dag.

1. Fredrik Reinfeldt
Ja, jag står för det. Jag är glad över att alliansen lyckades vinna. Med detta säger jag inte att jag nödvändigtvis är en moderat, eller höger överhuvudtaget. Jag säger inte heller att jag är vänster eller "i mitten". Jag vill inte tillhöra ett parti, utan jag kör på känsla och bra värderingar.
Jag tror Fredrik Reinfeldt är bra för Sverige.

2. Adam
Att vakna och läsa ett gulligt mess från Adam är ungefär det bästa sättet att starta en dag på.

3. Psykologitentan
Ja, hur kan psykologitentan finnas med bland bra saker? Det handlar om psykologitentan vi hade förra veckan. Grupptentan. Vi fick ut dem idag och min grupp fick 18/24 poäng, vilket blev G4 (vi har fortfarande skala 1-5). Jag blev nöjd och glad.

I wish I could say how much I miss you when you're gone.
Julia

Kommentarer
Postat av: Mims

Bra jobbat med grupptentan :)
Jag tror faktiskt också att Fredrik är bra för Sverige, även fast jag inte är ett dugg insatt i politiken, så tror jag det.

Postat av: Hampus

Ja Fredrik e best, han är ju skinhead ;) Nejmen om jag ska va seriös tycke rjag han är bra :P Göran Persson är så jävla seg och tråkig. och med alla arbetslöshet frågor e Fredrik best. Bara dom bildar en bra regering :P Jag är faktist liite insatt, höhö ;P

2006-09-19 @ 18:23:58

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback