I want to write a word for you

Fredag 22.09 2006
Det var en bra fredag, vi tjejer åt middag på dinos och sedan gick vi ut och träffade folk.
Jag fick även träffa Adam, kändes som det var evigheter sedan sist :)
Det var en bra kväll.

Lördag 23.09
På dagen var jag lam, var till stan med mamma och Frida. Jag köpte äntligen matteboken och miniräknaren...
Sedan var jag ut med hundarna och fick definitivt inte vara ifred. Det var en massa hundar ute (pga hundutställningen den här helgen), massa barn som ville klappa hundarna och en tant som på finska skulle ha mig att beskriva vägen till Arkipelag. Jag undrar om hon är typ i Geta nu, med tanke på mina finskakunskaper... Sedan var det 50-tal ungdomar i 20-25års åldern som frågade mig på engelska var turistbyrån ligger. Det var ju nästan svårt att förklara på engelska också. Efter det var jag irriterad och gick hem.
På kvällen var jag med Andrea, Lolli och Fia. Vi visste inte vad vi skulle göra så vi var ut och åkte bil med Jenny ett tag (7 personer och ånga på rutorna). Efter det fortsatte vi vara fjortisar och satte oss på en bänk utanför select. Då kom några svenska killar och försökte ragga på oss. När vi var på väg hem kom några andra svenskar och raggade på oss. Vi följde med upp till deras hotellrum (like the good old days) men där var det tråkigt så efter ungefär en halvtimme gick jag och Fia. Jag måste hem också så.

Söndag 24.09
Jag vaknade för 10 minuter sedan och om 50 minuter ska vi kanske och kolla på hockey. Hur ska jag hinna gå i duschen och fixa mig klart tills dess? Kanske jag skippar hockeyn? Jag vet inte ännu. Jag tror att jag och Andrea ska laga middag hos henne idag, men jag är inte säker.
Jag vill träffa Adam.
Think I better run, run, run.
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

var tusan ligger turistbyrån egentligen? och en kille i min klass skulle hit till åland och spela fotboll i helgen.. det kanske var honom ni träffade utanför select:P

Postat av: Mims

Jag saknar Norsborg :(

2006-09-24 @ 17:26:18
URL: http://mimsis.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback