Inte nåt man har

Jag vill inleda med att säga att jag hatar min skrivare.
Finns det någon som är bra på skrivare kanske du vill komma och hjälpa mig med min?

Idag i skolan var jag på bra humör,
det känns som om jag varje dag får positiv respons från min klass.
Jag tycker om min klass.

När jag kom hem från skolan blev jag på dåligt humör.
Det var så mycket att göra.

Nu har jag gjort engelska läxan (den är tills imorgon), tyska läxan (den är tills fredag), historia läxan (den är tills torsdag), psykologi uppsatsen (den är tills måndag) och ska snart börja plugga på psykologiprovet vi har på fredag.
Hejjagärenpluggisochharingetannatlivänattplugga.

Nu när jag har fått det mesta gjort är jag på jättebra humör och har massor av energi. Perfekt, så jag orkar plugga vidare hela kvällen. Det enda jag saknar just nu är att få mitt sociala behov tillfredställt. Nåja, det får väl vänta. Hmpf.

Blunda, och känn efter,
känn efter hur det är.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback