Jag ramlar in på något diskotek, och sen ramlar jag ut så vitt jag vet

Idag var Najk tillbaka i skolan. Trevligt, men det innebar också att lärarna var seriösare ;)
Haha. Nej, det har nog inget samband.
Men det var en ganska tung dag i skolan.
Lunchen var äcklig (
dillkött) så Frida, Liz och jag skyndade oss ner till Eat och köpte varsin sandwich till lunch.
Sedan kämpade jag mig igenom dubbeltimmen i historia och efter det gick jag hem.
Väl hemma blev jag glatt överraskad över att första nummret av Glamour kom redan idag, trots att jag betalade först igår.
Det passade mig väldigt bra att läsa Glamour just idag.
Efter middagen tog jag alltså Glamour och två Kent skivor med mig till vardagsrummet och så satt jag i soffan och myste och uppdaterade mig om modevärlden till Kents underbara musik.
Samtidigt messade jag med Adam, och det var om möjligt ännu mysigare (:
Jag kom fram till att jag måste köpa en tröjklänning NU, innan jag blir tokig och använder mina korta tröjor som klänningar...

Nu har jag pluggat på engelskan och sedan förhörde Fanny och Frida mig.
Det gick superbra.
Julia

Kommentarer
Postat av: Mims

I LOVE KENT!

Postat av: Mims

Ha ha, var inte det där en lite överdrivet KORT-tröja? ;D

2006-09-05 @ 20:39:33
URL: http://mimsis.blogg.se/
Postat av: Mims

Har du hört "Nålens Öga" av Kent?
Om inte; Hör den!
Om du har; Hör den igen!

2006-09-05 @ 20:42:36
URL: http://mimsis.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback