Levande död?

Haha, fick nyss en kommentar på senaste inlägget av Fia. Hon sa att hon inte alls tror att jag överlevde barnvaktandet i onsdags eftersom jag inte skrivit blogg på ett helt dygn! :O

Jag har väl ingen egentlig orsak, förutom att även jag kan vara så sliten att jag inte orkar skriva blogg.
Igår hade vi fotboll på idrotten, det var roligt. Och på väg tillbaka upp till skolan såg jag Wille också. Det var kul, det var längesedan.

Efter skolan var jag helt lam. Orkade inte göra något alls.
Efter middagen lika så. Jag lade mig på sängen och somnade.
Sedan pratade jag i telefon med Andrea, messade med Adam och somnade vid 23.00

Om 25 minuter ska jag vara på massage (vi har Dagsverke idag och jag ska inte göra något idag) och jag sitter fortfarande här i pyjamas. Måste skärpa mig!
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback