Sömngångare?

I helgen har jag antagligen gått i sömnen båda nätterna.

I fredags natt måste jag ha gått upp (i sömnen), startat min mp3, lagt på högsta volym och sedan gått och lagt mig igen. För att vakna en liten stund senare och gå upp (i vaket tillstånd), försöka förstå varifrån jag hör musik, hitta mp3n och stänga av den.

I lördags natt (i natt) drömde (?) jag att jag pratade i telefon med Adam och jag vet att jag i drömmen kollade på klockan och konstaterade att den var 02.34. När jag steg upp i morse kollade jag på telefonen och såg att jag hade ett missat samtal, från Adam klockan 02.34. Och min mobil har legat på ljudlöst (=ingen vibration, inget ljud) på laddning på mitt skrivbord. Så högst antagligen har jag i sömnen råkat vara uppe i mitt rum just när Adam ringde, och jag kollade väl på telefonen och i drömmen trodde jag nog att jag svarade.

Det var lite läskigt när jag vaknade i morse och insåg att jag visste exakt när han hade ringt. Jag kanske är synsk? Hihi.

Igår kväll lekte Andrea, Erri, Fia och jag 'sanning eller konka', och fy tusan vad roligt vi hade :D

Jag blir bara mer och mer förkyld, men jag ska till skolan imorgon! :)
Om du var här,
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback