"Utmaning"?

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- " "A, eller inte bara rosor. En del har tulpaner, en del har timotej, andra ha..." "
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
- Mitt sängöverkast
3. Vad var det senaste du såg på tv?
- Det senaste jag såg på tv, eller på EN tv? Men det var väl kanske idol/top model/mtv hos Lolli i lördags på dagen.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
- 18:23 (JAG GISSADE RÄTT! FY FAN VAD TUFFT)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- En bildörr någonstans utanför huset slog igen.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- Gick hem från skolan...
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
- Min mobiltelefon eftersom jag skickade ett mess till Adam
8. Vad har du på dig?
- Gråa Tiger jeans, grön- och vitrandig t-shirt, klocka, diadem, halsband, örhängen, smink, sockor, trosor och bh
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
- Ja, jag drömde. Det var något om att jag jagade något djur, och att jag tappade mina saker och att jag träffade en massa läskiga människor. Knasigt var det i alla fall.
10. När skrattade du senast?
- När jag läste vad jag hade skrivit i mitt häfte där jag sammanfattat psykologin. Det hade inget med psykologin att göra i alla fall.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
- Bokhyllor, tapeter...
12. Har du sett något konstigt på sistone
- Ja, det gör jag hela tiden.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
- På vilket sätt är det här en utmaning?
14. Vilken var den senaste film du såg?
- Dokumentärfilmen om "den minoiska kulturens undergång" på historian. Före det såg vi på "Jalla Jalla!" med Kallekula på Människan&Kulturen
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
- Allt.
16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- Hm, svår fråga... Mer makt till mig (hejjagäregoist)
17. Tycker du om att dansa?
- Ja.
18. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
- Kurt och Klarabella. Haha, nej jag har ingen aning.
19. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
- Ja, säg bara till så flyttar jag!
20. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- "Välkommen, ju längre liv du har levt, desto bättre kommer du njuta av tiden här. Sedan återvänder du till jorden till en ny kropp, annars skulle vi ha alldeles för mycket själar (materia) här uppe."
Julia

Kommentarer
Postat av: Hampus

Konstigt att du gissade rätt på klockan om du kollade mobilen före du började xD (nej jag tänker inte låta dig tycka att du är bra :D)

2006-09-12 @ 17:53:29
Postat av: julia

HAMPUS: jaa, men det var ju 5-6 minuter före jag svarade på den där frågan, du ska inte tro att jag svarade snabbt på frågorna :D (vad du är elak som inte kan låta mig tycka jag är bra xD)

Postat av: Skogsstjärna

Tack för listan! :D

2006-09-12 @ 18:21:27
URL: http://skogsstjarna.blogg.se
Postat av: fia

skulle du verkligen kunna flytta nu? :p

2006-09-14 @ 13:56:38
URL: http://fiali.blogg,se
Postat av: julia

fia: okejdå, jag skulle inte kunna flytta nu. Mitt liv är för bra just nu. Men skulle någon ge mig möjligheten att flytta närhelst jag känner att jag vill bort, så skulle jag inte tveka en sekund! :P

2006-09-14 @ 16:34:52
URL: http://tejprulle.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback