When the truth came out

Imorse kom jag nästan försent till skolan. Jag vet inte varför.
Annars var skoldagen ganska vanlig, fast det gick ovanligt bra för mig på matten!
(:
Efter skolan var jag ut med hundarna och nu snart ska jag försöka plugga på psykologin...
Jag och min psykologi, hoho.

Idag är det den 11 september.
Det är ett datum förknippat med sorg.
Det är lite trist att det ska finnas sådana dagar.
Det här har bl.a. hänt:
1944: Brittiska bombflyg förstör cirka 75 procent av bebyggelsen i den tyska staden Darmstadt. Cirka 11 500 människor omkommer.
2001: Terroristattack mot World Trade Center
2003: Anna Lindh avlider pga knivskadorna hon fått den 10 september.


Tur att det ännu inte hänt något hemskt idag, och jag hoppas det inte gör det.

Idag fyller Jockum, Jennifer Nymark och Oskar Andersson år. Grattis till dem.
Julia

Kommentarer
Postat av: ella

Moahahaa.. Du sku bara veta vilken bild jag har på dig på den nu.. ;) :D

2006-09-11 @ 16:43:53

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback