Påskägg!

image88

Yes, nu har jag hittat alla ägg (dock hann jag äta upp 5 små ägg medans jag letade efter de sista 5 små äggen..). Jag kommer att bli tjockare, helt klart. Tur att min fot fungerar nu, så att jag snart kan börja träna bort alla överloppskilon igen. På tal om att röra på sig så ska jag snart gå ut med hundarna för första gången på 4 veckor. Och på tal om hundarna så ska vi kanske ge bort dem. Suck, skönt på ett sätt, trist på ett annat sätt. Meen, tjolahopp-tjolahej. Nu ska jag äta lite choklad, gå ut med hundarna, gå i duschen och sedan vänta på att Andrea hör av sig. PUSS

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Smarrigt godis!!

Postat av: Anonym

Men alltså va, ska det finnas en liten hare och en hönapöna också?

2007-04-07 @ 19:15:26

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback