Style speech

I'm going to talk about what you should wear, and when! You might wonder why you should listen to this, so I will give you some really good reasons! BLA BLA BLA

Nu tror jag att jag har övat tillräckligt många gånger på mitt föredrag som jag ska hålla imorgon, det ni ser ovan är alltså inledningen till mitt speech. Jag tror att det kommer gå himla bra!

Nyss msnade jag med Lolli, och gud vad jag saknar att bara skratta och flumma och vara så dumma som bara jag och lolli kan vara tillsammans. "Egentligen borde vi göra det!" Tittar bort och suckar, "neej". Tittar tillbaka och utbrister, "eller varför inte?!" Okej, Lolli är nog den enda som fattar.

Snart kommer Adam hit och sover, det är mysigt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback