The drugs don't work

Jag har inte skrivit på evigheter, jag vet. Fast jag har dock ingen aning om det verkligen är någon som följer min blogg längre? Om det inte är någon som gör det får jag väl börja göra reklam för den igen.. Haha.

Skolan har börjat nu och det är skönt tycker jag. Nu kommer man äntligen tillbaka till vardagen med rutiner och hälsosamt leverne. Nu har man en chans att jobba bort den där kulan som har satt sig på magen under sommaren... Därför har jag idag skaffat medlemskort på Avancia och även köpt 10 gångers gruppträning. På ondsag ska jag på pilates för första gången i mitt liv. Det ska bli spännande, alla säger att det är mycket tyngre än man kan tro. Har du provat på det? Vad tyckte du om det? Jag vill veta före onsdag!

Ett stort plus med Avancias medlemskort är att man med det kan få en del rabatter på vissa ställen, bland annat på KlippUpp. Vilken bra grej!

Ikväll ska jag på 18 årsfest x3, Hedda, Jojja och Helium har fest tillsammans. Det ska bli roligt (även fast jag inte känner någon av dem som fyller år och inte har några planer på att inta alkohol)!

Imorgon kväll ska Adams familj och släkt ha kräftskiva och jag ska (förhoppningsvis) vara med på den. Gott! Jag har inte ätit en endaste kräfta hittills i år, skam..

Idag bokade jag även ansiktsbehandling, brynplockning och frans- och brynfärgning på Decorus. Jag ska dit nästa fredag klockan 12.45 (ja, det är väldigt skönt att sluta 11.30 på fredagar..). Fast jag vet inte om jag vågar färga ögonbrynen, tänk om de blir jättemörka? Fast det försvinner väl efter ett tag?

Jag lovar att börja uppdatera oftare nu när vardagen har kommit igång och jag har återfått ordning i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: anna

jag följer din blogg^^ kul att du börjar skriva igen :)

Postat av: julia

Anna: ja, nu när dygnet är på rätt och man sitter vid datorn lite oftare blir det lättare att hinna med att skriva blogg. Det är kul att du läser min blogg!

2007-08-24 @ 16:04:55
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: anna k

jag läser också ;D

2007-08-24 @ 17:21:48
Postat av: julia

Anna K: haha, är det någon som läser min blogg, som inte heter anna? ;)

2007-08-24 @ 17:24:09
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: Liz

Yeah, jag ska också på pilates på onsdag. Vilken tid bokade du?

2007-08-25 @ 14:15:13
URL: http://Liz130390.webblogg.se
Postat av: Syster

avancias pilates är rätt tråkig tycker jag. träningsverkets är mycket roligare. men det finns ju andra kul grejer.

2007-08-25 @ 18:56:13

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback