Vilsen flicka med drömmar

Nu sitter jag här och känner hur helgen rinner iväg från mig. Men det har varit en relativt bra helg, jag har fått vara med Adam ända sen i fredags eftermiddag!

På fredagskvällen var vi alltså till Lemland på fest, Hedda, Jojja och Helium hade en gemensam 18 årsfest. Kvällen var bra och jag hade ganska roligt, sedan fanns det såklart mindre bra saker med kvällen. Men det tänker jag inte skriva om i bloggen, det håller jag helst privat. Adam och jag for hem redan vid halv 1 och det var skönt!

På lördagen sov vi länge, underbart! När vi vaknat kollade vi på Göta Kanal (den första), och jag måste få säga att den kändes väldigt pasé. Men jag kan förstå om man en gång i tiden tyckte att den var underhållande. Sedan steg vi upp och gjorde lite nytta, vi staplade ved (som blev till en pyramid och som lär falla så fort det kommer minsta lilla vindpust..). På kvällen var vi till Adams någon släkting och åt kräftor. Det var mysigt, men fy tusan vad kräftor luktar illa! Haha. Efter att vi hade ätit upp 87 kräftor (på 6 personer), gick Adam och jag tillbaka hem till Adam och kollade på Perfume, the story of a murderer tillsammans med Benjamin. Den filmen var helt okej, men jag tyckte att den var lite seg (kanske det hade något att göra med att jag somnade några gånger?). Dock kändes den sevärd. Fast jag vill rekommendera att sluta se när det är ca. 5 minuter kvar av filmen, där spårar den ur och blir bara otrovärd och knäpp. Har du sett den vet du nog vad jag menar!

Idag sov jag och Adam länge igen och sedan åt vi gröt till frukost. Det kändes rejält och bra. Kanske man borde börja göra det? När vi hade ätit frukost busade vi hur länge som helst och jag har nog aldrig varit så knäpp och sedan kollade vi på 28 days later, den var inte någon höjdare. Det kändes som att man har sett miljontals liknande filmer och att den här inte lyckades vara mer övertygande än någon annan av de liknande. Vi kollade mest på den för att vi vill se på uppföljaren; 28 weeks later.

Nu har jag ätit tacos till middag och håller på och fyller min nya telefon med musik. Ja, jag har alltså äntligen fått en ny telefon istället för min nya som jag köpte i somras. Den höll i två veckor och sedan dess har den varit på reparation. I fredags gav Datatelefon en ny telefon till mig, trots att Sony Ericsson inte beviljat det. Det innebär att det var datatelefon som bekostade den nya telefonen åt mig. Tack!

Ikväll ska jag göra läxor, lägga en ansiktsmask och läsa senaste numret av Cosmopolitan! Loveli.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback