1 december

image149Idag sätter Julias Julkalender igång! Upplägget för i år ser ut som följande:
Varje dag publicerar jag en liten ledtråd till vem morgondagens julkalenderstjärna är. Det är då upp till dig själv att gissa och fundera på vem det kan vara (skriv gärna vem du tror att det blir!) och följande dag öppnar jag dagens lucka i julkalendern.

Eftersom jag inte publicerade någon ledtråd igår om dagens julkalenderstjärna så bjuder jag på den första luckan utan ledtråd!

Klicka på bilden för att njuta av dagens julkalenderstjärna!

Morgondagens julkalenderstjärna:
Fyller 27 år den 19 december. Genombrottet kom med en film där han spelade mot sin egen syster (som spelade hans syster i filmen). Hans ätt hör till den svenska adeln.

Kommentarer
Postat av: ak

jake gyllenhaal!

2007-12-01 @ 16:09:36
Postat av: Liz

jake gyllenhaal!

Postat av: fanny

ÅÅH THAT'S MY BOY !!!!!!!!!!!!!! dreggel

2007-12-02 @ 11:00:30
URL: http://fannyvafan.blogspot.com
Postat av: tua

ååh va bra att jude law var på min födelsedag. jag är så kär i honom!

2007-12-04 @ 16:03:41

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback