17 december

image190Var är snön? Var är frosten och vinterkylan? Ja, jag saknar den. Verkligen. Jag tycker om snö. Men nu tänker jag inte mera på det, utan nu öppnar jag dagens lucka i Julias Julkalender!

Klicka på bilden för att se den i större format.


Morgondagens julkalenderstjärna: Imorgon (!) fyller han 44 år. Han är både skådespelare och filmproducent. Han lämnade universitetet och journalistiken när han var 2 poäng ifrån examen. Hans genombrott kom 1991 med en roll som liftande tjuv. Under 90-talet kom han upp till löner på över 10 miljoner dollar per film. År 2000 blev han utsedd till världens sexigaste man. Hans fru anses också vara väldigt sexig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Brad Pitt :p

Postat av: Liz

hehe måste skriva vem det är endå: Brad fucking Pitt ;P

2007-12-17 @ 16:19:09
URL: http://liz130390.webblogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback